Helgen.

Helgen som var måste väl ha varit det mest fullspäckade på länge! Mest bra saker också. I fredags stod flytt på schemat och jag har numera klämt in mig på vad som känns som typ 1 kvadratmeter. Okej, det finns ett helt hus utanför min sovrumsdörr men allt som är mitt ska numera få plats på typ ingen yta alls. Än så länge går det rätt så bra, har valt en ny tapet och stuvat alla grejer i skokartonger. Ska visa lite bilder när jag har kommit i ordning ordentligt!
 
 
På dagen klämde jag in en snabbvisit till Systemet med födelsedagsbarnet Sofia som jag nämnde tidigare, och senare på kvällen kom Adrian till nya lyan för att käka pizza och dricka öl! Jag var helt slut efter flytten så lite soffhäng var precis vad jag behövde. Dagen efter hade jag tänkt packa upp fler kartonger men istället blev det en superspontan tripp till Stockholm! Inte så likt mig egentligen att ändra planer och packa väskan 40 minuter innan avgång, men är förstås glad att jag gjorde det för jag hade en så himla fin kväll. Mitt bästisgäng är ju rätt splittrat för tillfället, alla gör olika saker och bor på olika ställen så när vi väl umgås ordentligt känns det alltid SÅ himla värt. Matilda pluggar i Stockholm och Felicia hade åkt dit över helgen, så när jag och Sofia anlände på lördagseftermiddagen hängde vi först på ett fik, sen i Matildas studentrum och till sist på en liten indieklubb någonstans i stan.
 
 
Kort och gott, två mycket bra kvällar.
Publicerat i Vardag