Magi.




Åre är, precis som bilderna avslöjar, helt magiskt. I söndags hade vi sån himla tur med vädret, solen strålade hela dagen och jag fångade både soluppgång och solnedgång från vår balkong. När vi kom upp på toppen tappade jag nästan andan, utsikten var verkligen helt galen! Och så är det överallt här, oavsett väder.




Idag var åkningen i sig minst lika bra om inte bättre, minus sol. Har åkt skidor ända sen jag var liten men först nu börjar jag känna mig trygg på skidorna, så himla skönt att kunna slappna av ordentligt när man dundrar nerför backarna.



Imorgon väntar ännu en dag med skidåkning, följt av finmiddag nere i byn på kvällen. Det ser jag fram emot!

xx
Publicerat i Resor
#1 / / [email protected]:

Vilka underbara bilder.Du skulle sett mig när dom tog upp mig i Svarta backen.Jag hade ju nästan aldrig åkt skidor. Blev en stor chock,var som Lasse Åberg, men det blev inget åk bara en bit. Sen tog jag av mig skidorna och skulle gå ner. Hahaha, men oj va det var svårt,for ju ner till knäna i snön.Men ner kom jag, sen sålde jag skidorna när jag kom hem.KRAMIZZ.