Melwin och mors dag.

 
I söndags var det mors dag! Jag vaknade upp hemma hos Karin efter en kul kväll på den årliga båtfesten och runt lunch åkte jag hem till farmor för att grilla hamburgare och äta tårta. Några timmar senare satt jag hemma hos mamma med en annan del av min familj runt bordet. Bland annat en alldeles ny medlem, Melwin!
 
 
Asså kollarååååå va söt han är. Guldklimp asså.
 
 
Vi åt kladdkaka till efterrätt,
 
 
och mamma fick fina blommor.
 
 
Älskade lilla unge. Känns så fint att få uppleva bebislycka i vuxen ålder på det här sättet (okej vuxen är jag väl inte men nästan). Alla mina kusiner är ju yngre än mig men inte så pass små att jag verkligen kunde engagera mig och vara "vuxen" när dom var såhär pyttesmå, har väl alltid varit lekledare med dom men med Melwin (och hans storebror Charlie som är 2 år) så kan jag ta en lite annan roll, ni vet, barnvakta och läsa för och åka till badhuset och sånt redan från start. Åh<3
 
Och förresten. Grattis (i efterskott) till alla mammor! Speciellt min fantasitska. Älskar dig.
Publicerat i Vardag
#1 / / Mami:

Tack hjärtat! Jag älskar dig och hela vår underbara familj! <3

#2 / / Cissi:

Vilken liten goding! Sjukt fina bilder ju!!