En eminent helg.

Vilken helg! I lördags flängde jag runt på stan, bland annat för att luncha med Kerstin men även för att förbereda inför kvällen. Alla tjejer var bjudna till Julia på middag och efter det åkte vi hem till Viktor på förfest (och reunion med hela järngänget från gymnasiet) innan vi styrde stegen mot Puls. Det blev en så himla lyckad kväll, vilka vänner jag har alltså. Slutar ju aldrig att förvånas.
 
 
Dagen efter var det förstås pizzahäng hos Karin som gällde, det blev lite fritidsgårdsfeeling i vanlig ordning när alla grabbar ramlade in efter någon timme, rätt mysigt. Kvällen spenderade jag i Kerstins bubbelbadkar. Kan ju inte klaga.
 
Den här veckan är det nästan bara jobb som gäller, Apoteket i veckan och Kolmården (som har premiär för att som har årskort) fredag till söndag. Riktigt pepp på det sistnämnda! Och dessutom så ska jag förhoppningsvis få träffa lille Melwin! Jag blev ju nämligen moster för andra gången i lördags. Fick ett sms av mamma när jag stod i hallen hemma hos Viktor, snacka om att det blev en lyckad förfest efter det... Blev så himla glad. Snart får vi träffas!♥
Publicerat i Vardag
#1 / / Mami:

Det är så mysigt att läsa din blogg! <3