Syrener och smultronställen.

 
I onsdags förra veckan skrev Clara till mig och frågade om jag inte ville följa med henne och några andra från jobbet till Söderköping för att äta glass. Och det ville jag ju! Så vid tolv traskade jag till bussen. Gick förbi fina syrener på vägen.
 
 
Hade på mig ny rutig tshirt från Gina Tricot, ny kappa från Monki och så mina vanliga gamla jeans, skor och väska från Mulberry.
 

Och nya brillzen! Så najsiga.
 
Poff så var vi i Sörping och satt på Smultronstället och bläddrade i menyer med glassar för hundra kronor, beställde och åt och åt och åt så jag glömde helt bort att ta bilder. Men det var en väldigt fin liten eftermiddag iallafall, det var strålande sol så vi satt ute utan att frysa det minsta, pratade och skrattade som alltid med det där gulliga gänget. Vid ett tillfälle gick det förbi en tjej som såg ut exakt som jag, precis samma ljusa hår uppsatt i en liten knut och långt svart kappa och allt det där. Vi brast ut i asgarv allihopa för det var så märkligt att se en dubbelgångare traska förbi bara sådär.
 
Och det var den onsdagen! Tack och hej!