Onsdag.

 
Heeeej säger vi med en selfie från i torsdags. Kände mig ovanligt fräsch trots mössfrilla och torrt vinterfejs, dessutom var det bra selfieljus vid köksfönstret. How can you not. Mössan är förövrigt en julklapp från mig till min bror. Mycket bra sådan uppenbarligen eftersom att vi båda använder den.
 
 
Förra veckan var lååååång och kall, flera dagar tog aldrig tagit slut alls kändes det som så nu hoppas jag att termometern rör sig närmre nollan och att jag gör något vettigt med all ledig tid som mitt schema skvallrar om att jag har den här veckan. Tre föreläsningar, en workshop och ett seminarium utspridda på tre dagar (japp var helt ledig i måndags och idag) innebär ju korta dagar, TACK för det säger jag bara, det behövs. Måste få en chans att fånga lite D-vitamin få frisk luft ligga i sängen halva dagen netflixa prokastrinera osv. Utöver det så måste jag faktiskt skriva klart ett första utkast på en novell inför seminariet på fredag och göra klart lite grejer inför Vinterkravallen som är på lördag.
 
Typiskt jobbigt att plugga/jobba med sin hobby asså. Stackars mig.
Publicerat i Vardag
#1 / / Mami:

Görsnygg unge det där, hon har det efter sin mor och far! ;-) <3