Vanilla bourbon.

Godmorgon från sjukstugan. Jag har åkt på värsta förkylningen, vaknade flera gånger inatt av jag hade svårt att andas och nu kan jag knappt prata. Elände. Det värsta är som alltid tajmingen, idag skulle jag ha suttit med min projektgrupp och förberett inför ett viktigt seminarium som är imorgon men istället ligger jag i soffan och halsar ingefärashots.
 
Jag har iallafall en nytt té att sörpla på! Fick det i tidig födelsedagspresent av min fina moster med familj och det är sååååå gott. Tack tack tack för den lyxen, precis vad jag behövde! Nu med halsont är det allra godast med honung i téet, den här med pepparmynta är min favvo. Tror att det är från Vikbolandet också? Typ granne med mormor. Supernära alltså. Också passande med presidentmugg!
 
Nu ska jag skiva upp mer ingefära och försöka göra lite nytta. Hej på er!
 
Publicerat i Vardag
#1 / / rememberthiis.blogg.se:

Oh vad jobbigt, krya på dig! Fin mugg förresten :)

Svar: Tack snälla! :)
Emma Ljungberg