Lägesupdate.

 
Och så blev det November. Fortfarande relativt ljust och fint ute, löv som frasar och hanterbara temperaturer. Jag är så himla stressad över skolan och allt runtomkring men för första gången så känner jag inte den där omöjlighetskänslan som så ofta gaddar ihop sig med stress. Förmodligen har det att göra med att jag faktiskt gillar det jag gör, även om det är lite mycket för tillfället. Dessutom så vet jag ju att jag kan. Jag vet att jag är så pass bra som jag vill och borde vara just nu. Fin känsla ändå!
 
Den senaste månaden har det hänt så mycket grejer, vet inte riktigt var jag ska börja berätta. Först och främst så har jag kommit med i Marknadsföreningen i Östergötlands studentutskott. Är så himla glad för det! Det är jag och två andra GDK-studenter i andra årskurser som utgör studentutskottet (som förövrigt är helt nytt) och vi har bland annat fått i uppgift att göra en helt ny grafisk profil för MARÖ och dessutom göra alla trycksaker inför Agdagalan i vår. Det känns stort! Är så himla taggad på att få köra igång.
 
Dessutom så har jag sökt till Tjejjouren för att vara med och hjälpa till med marknadsföringen, men efter första mötet blev jag direkt så himla stressad över att jag har tagit på mig för mycket grejer så jag valde att tacka nej. Det dom gör är hur bra som helst och jag skulle gärna vara med på ett hörn men jag hinner helt enkelt inte just nu. Det får bli en annan gång.
 
 
Så nu är det alltså skolan, kreatörsjobbet på Trappan och studentutskottet som gäller. Och mina små ekollon förstås. Full fart framåt!
Publicerat i GDK / Vardag