Veckosammanfattning.

Den här veckan har varit så mycket upp och ner så jag tänkte att det vore passande att sammanfatta på ett lite mer strukturerat sätt än vad min hjärna har tillåtit fram tills typ nu. Listan snodde jag brutalt från Sara Edström. Let's go!
 
 
Något jag gjorde den här veckan som var planerat:
I fredags var jag på Arbis och såg på Den Svenska Björnstammen! Jag och Kerstin köpte biljetter i slutet av förra veckan och vi blev ett litet gäng från klassen som gick tillsammans, plus några "gamla" kompisar. Så himla kul att blanda vänner på det sättet! Dessutom så var spelningen sååååå himla bra. Älskar Björnstammen<3
 
Något som inte var planerat:
Hm. Vet inte riktigt? Kanske gårdagens och dagens absoluta icke-förmåga till att plugga...
 
Något nytt:
Igår hade GDK's festeri Tryckbar fest på Trappan och på nedervåningen hade dom styrt silent disco! Så märklig och sjukt rolig grej.
 
Ett tips från veckan:
Läste någonstans att man ska vänta i 24 timmar innan man blir arg på något. Om man inte tycker att det känns viktigt att vara arg efter ett dygn så var det förmodligen ingen stor grej och då kan man släppa det. Tänker att man kan tänka så även när man blir ledsen på något/något.
 
Träffade den här gulliga i tisdags.
 
Godaste maten jag lagade:
Gjorde någon slags stek med rotfrukter i ugn i onsdags efter instruktioner från pappsen. Har bott hos mamma i veckan men i onsdags var ju sista avsnittet av Modus som jag och pappa följt tillsammans så jag var ju förstås tvungen att åka dit. Supermysig kväll och suuuperspännande säsongsavslutning!!! Har ni inte sett Modus så måste ni göra det.
 
Veckans aj:
Mental breakdown i mammas famn en kväll.
 
Veckans känsla:
Ledsen och ångestig till en början men mot slutet av veckan så har jag faktiskt varit väldigt glad! Det vände fort. Har hängt med både gamla och nya vänner i helgen som jag tycker så mycket om så jag känner mig lite kompiskär.
 
 
Veckans bedrift:
I Torsdags var det Kravallpub på Trappan, jag var inte där men däremot så hade jag tillsammans med två andra fixat allt grafiskt material! Jag tycker att det blev superbra och vi fick massa fint beröm<3 Så kul när man får positiv respons på det man gör!
 
Veckans betyg:
3/5. Dålig vardag, bra helg.
Publicerat i Vardag
#1 / / Mami:

Finns alltid här för min prinsessa! <3