Önskelistan.

 
Tänk att om en månad fyller jag 21. Då är man ju verkligen vuxen på riktigt, eller det var iallafall vad jag trodde när jag var yngre. Nu är jag inte så säker längre. Det känns som att livet knappt har börjat, jag väntar ihärdigt på att jag ska fylla 23 och ta examen från GDK så jag kan ge mig ut i världen och jobba med det jag brinner för. DÅ blir jag vuxen. Det är iallafall vad jag tror nu.
 
Iallafall. En födelsedag är ju ingen födelsedag utan en önskelista, oavsett om önskningarna blir uppfyllda eller ej. Men man kan ju hoppas på någon liten present iallafall. Om prick en månad smäller det! Det här är vad jag önskar mig:
 
  • Kuddfodral från H&M Home
  • Glaskula från Lagerhaus att hänga upp i taket och fylla med växter
  • Liten nätt nessecär i diskreta färger, som den här från Svenskt Tenn
  • Blomspruta i mässing
  • Fin växt i fin kruka, till exempel en aloe veraväxt i grågrön Lagerhauskruka
  • Mobilskal till min iPhone 5, som dessa från Casetify
  • Fotogenlampan "Koholmen" i glas från Karlskrona Lampfabrik
  • Klockan "Minuit Mesh" i guld med vit urtavla från Cluse Watches
  • Min favoritparfym "Skin" från Clean
  • Chocomania body butter från The Body Shop
  • Bringare med korklock från IKEA 365+
Publicerat i Vardag