Ovvepyssel.

 
Ikväll ska jag på kravall! Det känns extra kul eftersom att jag (tillsammans med Anna och Lisa) har fixat med marknadsföringen, dessutom så är det en av dom största studentfesterna på hela året. Kravall är en förtkortning för krav på overall så det är helt enkelt en extra stor fest där man ska ha detta fina plagg på sig. Jag missade kravallen som var innan jul så det här blir min första efter Nolle-p. Pepp!
 
 
Ovven ska ju pyntas och pimpas med ens namn, revärer och en massa märken så det har jag pysslat lite med i veckan. Hade sån enorm beslutsångest när jag stod i tygaffären för att välja tyg till mitt namn men det slutade iallafall med det här fina och knäppa med flamingos och papegojor. Började sy redan i lördags men efter en halv revär så gick symaskinen sönder och jag blev förstås helt förtvivlad och kände hur livet plötsligt blev oerhört meningslöst. Classic pms-fälla. Tur då att man har en mamma som säger att det inte gör något och att den ändå behövde lämnas in på service och att vi kan åka till mormor och låna hennes maskin. Och att vi hade några rutor choklad i skafferiet.