Tentamorgonen.

Godmorgon! Idag är det tenta. Jag pratar om det som om det är min domedag men faktum är att jag känner mig rätt lugn. Nackdelen är att jag inte borde vara så lugn så därför blir jag nervös för att jag känner så. Typiskt. Jag skriver iallafall inte förrän vid två vilket är skönt, det innebär att jag hinner sova ut (check), äta frukost i lugn och ro (check), ta en lång dusch och göra mig i ordning utan stress. Och titta lite extra på sånt som jag ska kunna.
 
Jag har fått en ny hang up när det kommer till frukost, förutom mitt nya favoritté då. Nämligen Alpros soygurt med kokossmak! Så himla god. Köpte hem den efter att Sara skrivit om den och nu är jag fast. Brukar föredra fil/kefir i vanliga fall, gillar inte youghurt som är så söt och tung, men det här funkar. Bra att den är vegansk också, som laktosintolerant måste man ju ändå undvika mjölk så varför inte.
Publicerat i Vardag