Valborg.

Idag är det Valborgsmässoafton! För en gångs skull så är jag faktistk ledig imorgon så idag ska jag och Lina ta pendeln till Linköping och hänga med Jenny, Micolle och Amanda i Trädgårdsföreningen. Hoppas hoppas hoppas att det blir sol och fint. Packar nog med extra tröja halsduk paraply och hela baletten för säkerhets skull, jag inbillar mig att vädret ofta blir tvärtom mot vad man är förberedd på. Har man inte med sig paraply till skolan så lär det ju regna när man ska hem.
 
Planerna är fortfarande ganska lösa men jag är säker på att det blir en supermysig Valborg med världens bästa lilla gäng. Funderar på om jag kanske ska passa på att ta med mig kameran, om väderprognosen är på min sida dvs. Vi får se. Hoppas ni också får en fin Valborg hörni!
 
Mynta hälsar förresten.
Publicerat i Vardag