Manchester.

 
Aaaaah semester. Sol. Manchester! Jag har varit i Idre sen i lördags och det känns som att vara på rehab. Vi har gått upp vid åtta varje dag, varit i backen vid nio och sen kört på till typ tre med paus för lunch runt tolv. I söndags och onsdags var det strålande sol och vi var nästan först ut i backen vilket innebar några helt euforiska åk innan alla danskar kom och tog över. Jag har bytt upp mig från gamla twintips till ett par carvingskidor och det har gjort underverk, helt plötsligt så känns det som att jag faktiskt KAN åka skidor? Har alltid varit lite halvdålig även om jag tyckt att det har varit kul, men nu är det en helt annan grej när skidorna verkligen gör jobbet och man kan swisha nerför backen utan problem.
 
 
Bästa bonusen med årets skidvecka är att Matilda är här! Hon säsongar i Idre tillsammans med sin pojkvän Tigge och vi har inte setts sen i somras så vi passar på att umgås lite. Dom har varit här på middag och åkt lite skidor med oss, och igår var jag ditbjuden på middag följt av en liten utgång.
 
 
Idag rullar vi neråt i landet igen. Tack Idre det var kul!