Första dagen på tenta-p.

Igår var det måndag! Och inte vilken måndag som helst utan tenta-p-måndag vilket innebär början på en intensiv pluggvecka. Det är egentligen rätt mysigt, alla jag umgås med (inklusive jag själv) har ju så mycket på olika håll med diverse projekt och sånt under resten av terminen och under de här dagarna umgås vi ju hela dagarna<3
 
När jag äntligen kom hem så åt jag middag med lilla familjen och sen spelade jag Othello med pappa. Man kan ju inte plugga dygnet runt tänkte jag, bäst att försöka varva ner lite och inte glo på en skärm hela kvällen också.
 
Fint med vårblommor på vardagsrumsbordet.
 
Senare gjorde vi kamomillté för att sova extra gott och plockade fram resterna av tårta från i fredags (pappas födelsedag) och kladdkaka från i lördags (Isaks innebandymatch).
 
Sååååå god.
 
Med ett lager choklad på toppen, apelsin- och limezest i smeten och som garnering.
 
"Tårtan håller nog inte en dag till så jag tar resten" sa pappa. Kan ju meddela att han åt upp hela den där biten.
 
Det var allt!
Publicerat i Vardag