Mitt första största frilansjobb.

 
Jag har ju glömt att berätta världens roligaste nyhet! Det är nämligen så att jag ska frilansa för Lavette Film i sommar! Såååå himla kul spännande läskigt. Förra sommaren hängde jag ju med på några av deras gig på Gröna Lund, bland annat Veronica Maggios där jag fick plåta (HÄR är några av dom bilderna), och i sommar blir det alltså samma veva fast som frilans och med en ordentlig filmkamera i handen. En massa konserter med coola personer på Grönans stora scen som lilla jag ska vara med och filma. Shit alltså.
 
Än så länge har vi iallafall hunnit med Silvana Imam och Miriam Bryant, dom filmerna är färdigklippta och finns att se på Youtube, Facebook eller här ↑. Har nog sett Silvana-filmen säkert femton gånger, den spelningen var såååå jäkla fet! Och då stod jag ändå med ryggen mot scenen och filmade publiken hela tiden, haha. Igår var det dags för inga mindre än Hollywood Vampires med Joe Perry, Alice Cooper och Johnny Depp. Fattar ni? Johnny Depp spelade på Gröna Lund och jag var där och filmade. Var så nervös så jag vet inte vad. Uppdaterar jag er igen när filmen är ute!
Publicerat i Vardag