Kerstin, Karin och Kungens Rosor.

I torsdags hämtade jag ju upp Kerstin på flygplatsen, äntligen äntligen äntligen säger jag bara. Vi stannade till på Burger King för att käka lite och det slutade med att vi satt där i säkert två timmar och bara pratade om den senaste tiden. Det blir liksom inte riktigt av att man Skypear särskilt ofta så det fanns en hel del att beta av... Så skönt att ha henne hemma igen, även om det bara är för några dagar.
 
 
Dagen efter träffade jag både Kerstin och även Karin (!) som kom hem i veckan från nästan tre månader i Asien! Så märkligt att sitta där och fika med dom som om det vore det självklaraste i världen, då inser man verkligen hur mycket man har saknat dom.
 
 
På kvällen mötte jag upp min pappa och lillebror och några andra för att äta indiskt och gå på teater! Lyx. Vi såg Kungens Rosor på Östgötateatern och även om det alltid är kul att gå på teater så var just den här ingen höjdare, alldeles för abstrakt för mig så jag förstod inte riktigt vad det var jag såg. Skulle nog inte rekommendera den, tyvärr.

 
Publicerat i Vardag