Vecka 47.

Förra veckan var, till skillnad mot veckan innan den, relativt fullproppad och väldigt rolig! Here we go:
 
Måndag
 
Jag är ju med i Trappans marknadsföringslag och i måndags hade vi kick-off på Hugos! Sviiiingoda hamburgare och bowling med hela MF-gänget. Mycket nice.
 
Tisdag
 
I Tisdags var vi lediga! Kerstin skulle till Motala för att ta fota för en skoluppgift så jag, Lina, Julia och Sofia hängde med. Det blev inte så jättemånga bilder men desto mer allsång i bilen, mint- och chokladlatte, profilbildsfotografering vid stranden och ett lååångt stopp på IKEA på vägen hem. Väldigt mysigt/roligt/värt sätt att spendera en ledig dag mitt i veckan.
 
Onsdag
Hm... Onsdagen hoppar vi nog över. Vi hade en heldagsworkshop där vi skulle göra en anfang i grupp, egentligen jätterolig grej men jag mådde lite sådär under dagen så det blev ingen höjdare.
 
Torsdag
 
Skoldag. 1,5 timmars föreläsning på morgonen och layoutlektion på eftermiddagen.
 
Fredag
Fredagen har jag inte några bilder ifrån MEN det var en så himla mysig dag! Jag vaknade hos pappa och städade rum/"pluggade"/fördrev tiden och sen åkte jag hem till mamma på eftermiddagen. Vid sex ramlade Kerstin in genom dörren och vi åt middag med mamma och Micke. Förrätt med avokado och räkröra hvudrätt med vegetarisk pasta efterrätt med glass och hemgjord chokladsås. Vi glömde bort Idol och satt kvar vid köksbordet och pratade till klockan var halv ett<3
 
Lördag
 
Lördag var kul! Vid elva åkte hela familjen till gymnasiemässan för att reka tillsammans, min lillebror går ju i nian nu så det är snart dags att välja. Sen åkte vi direkt till Pauline och Freddie, det var nämligen Melwins namngivningsdag! Den lilla människan alltså<333 Han fick en tavla av mig i present, ska visa någon dag. På kvällen åt jag på Tacobar med pappa och Isak, och sen gick vi på bio och såg nya Hunger Games. Asså!!!!! Skrek och hoppade och grät i två timmar.
 
 
Sen blev det måndag och -10 grader men det är en annan historia.
Publicerat i Vardag