Bilder i en krossad mobil.

Jag och Micke åkte till Ingelsta för att storhandla i slutet på veckan, och när jag kliver ur bilen så åker min mobil i backen. Höll andan när jag plockade upp den och oftast har man tur och kan andas ut men nu var glaset krossat i övre hörnet och jag blev så arg på mig själv för att det är så onödigt att vara så klantig. Beställde nytt skydd och skal direkt när jag kom hem. Iallafall. Den funkar fortfarande, tack gode gud för det, så därför tänkte jag att vi skulle kika på alla bra saker som har fångats genom den på sista tiden:
 
Först ut är min nya favoritplats på campus. Allra längst in i biblioteket kan man sitta i en fotölj med detta som utsikt. Det är alltid mycket rörelse på Skvallertorget och det är så mysigt att ha i bakgrunden när man jobbar/pluggar/ser på Girls.
 
Inför Twisterallen på Trappan var hela campus pyntat med Twistergrejer. Typ såhär i hissen. Fint!
 
Jag gick dit tillsammans med Elin, Jenny, Lina och Julia för att heja lite på Kerstin och Sofias lag. Sen åt vi lunch på Hälsofreak mmmmm alltid gott där.
 
Efter lunchen samma dag gick jag en sväng på stan med Elin och provade en klänning och ett par brallor i världens najsigaste mönster. Älskar orange för tillfället. Köpte klänningen!
 
Den här affischen (och två till i samma stil) jobbade jag med i början av förra veckan, och idag hängs de upp på campus! Det är A1:or, skitstora alltså. Blir kul att se hur det blir irl.
 
Snart slår körsbärsblommorna ut på andra sidan gatan från min busshållplats i stan.
 
En dag drog jag på mig detta, alltså vitt vitt vitt + blått och fick typ 10 komplimanger inom loppet av en timme?? Såg tydligen fräsch och vårig ut. Ska alltid ha detta på mig.
 
En dag gick jag förbi den här lappen på en port och fyllde på med lite pepp. Mmmm cheesy.
 
I fredags! Pao bjöd på sötsyrliga drinkar på Enjoy. Bästa kvällen.
 
Och så en väldigt sammanfattande bild på hur en lördagskväll kan se ut hemma hos mig. Tryffelchips (!), mörk choklad med havssalt (+laktostabletter) och te i udda muggar. Jag somnade i soffan efter att ha sett en halvtimme av första avsnittet av House of Cards, klockan var nog inte ens tio. Sen sov jag i tolv timmar, skrev det här, gick på fadderintervju och förberedde inför måndagen. Då var jag i Köpenhamn! Mer om det snaaaart samma tid och kanal. Hejsvej.
Publicerat i Vardag