Hattpremiär.

Lite spegelbilder från förra veckan. Hade fula strumpor på mig och kunde verkligen inte sluta tänka på det på heeela dagen haha. I övrigt hade jag secondhandfyndad skinnjacka och hatt, tshirt köpt i Australien och bästa fladderbrallorna från BikBok. Och en katthårig tygväska... Rätt onice. Men men. Den här dagen (tisdag) var jag i skolan till fem för att sen gå till Brödernas med mamsen och äta bakad potatis med skagenröra till middag. Sen satt vi kvar på hennes kontor och jobbade på varsitt håll, jag med min hemdugga och hon med bokföring och sånt. Mysigt. Idag har jag faktiskt inget schemalagt förrän klockan ett, lyx! Det betyder ju sovmorgon och finfrukost. Och en massa lugn och ro. Min morfar har önskat sig lugn och ro i julklapp så länge jag kan minnas och jag börjar inse att jag nog är mer lik honom än vad man kan tro.