Hetsig vecka.

Alltså oj. Den här veckan tog verkligen musten ur mig, det har varit ganska hysteriskt fram tills typ precis just nu. Igår var jag ungefär en sekund från ett sammanbrott men som tur var så satt jag med min projektgrupp som alltid är så stöttande och fina så det blev bra tillslut. Idag blev det sista klart på allt det som hade deadline under veckan och det känns sååååå himla skönt, min hjärna ska få pausa helt från allt plugg och jobb i helgen. Ikväll ska jag faktiskt ut och käka middag och se på musikal med mamma och Pauline, ser så himla mycket fram emot det! Imorgon blir det en heldag på Kolmården med alla nya kollegor för säsongen på söndag har jag bara en fadderintervju inför nästa termins nolle-p planerad. Det blir nog bra. Och på måndag åker jag till Köpenhamn! Hurra!
Publicerat i Vardag
#1 / / Sarah:

Fin bild på blommorna :)