Alla hjärtans.

Happy valentines! Igår gick jag en sväng på stan och köpte lite födelsedagspresenter och några smågrejer till mig själv. Tråkiga sådana tyvärr, typ ny mascara och ögonbrynsgel, men det var lika bra att få det gjort. På kvällen åt vi lyrrig trerätters med pilgrimsmusslor till förrätt och chokladdoppade jordgubbar till efterrätt. Jag strödde (säger man så?) lite havssalt över dom innan chokladen hade stelnat helt, såååå gott!
 
Dom små vaserna som står i fönstret fick jag av Micke i alla <3-present, det är ett set om tre med olika mönster på. Sötaste jag sett och dessutom perfekt storlek för avokadokärnor! Fick en superfin present av mamsen också, dom är så fina som tänker på oss vid såna här små tillfällen när man verkligen inte förväntar sig något. Det blev en mysig kväll iallafall, skönt att bara vara hemma och ta det lugnt efter en så hetsig vecka som det här har varit. Nästa vecka blir nog nästan ännu värre, men efter det får jag pausa lite så det ska bli skönt.
 
I eftermiddag ska jag försöka hinna med att svänga förbi Stina och sen kommer Pauline och Melwin på söndagsmiddag! Mys! ♥
Publicerat i Vardag