Lördag/Street Safe.

Hej hallå! Idag är en bra dag. Jag vaknade av mig själv helt utvilad vid halv tio ungefär. Nu sitter jag i köket med diskmaskinsljud i bakgrunden och äter hummusmacka + jobbar. Eller pluggar då. Men känns mer som jobb? Aja ikväll är det iallafall finsittning på Trappan och det ska bli så himla kul, ser fram emot att få hänga med världens bästa gäng och bara dricka gränga/snacka skit/äta trerätters. I finkläder dessutom, tror jag kör på kosytmbyxor och kavaj? Efter sittningar brukar det alltid vara mellanfest hemma hos någon som bor i närheten och mellanfester är ju helt klart den bästa sortens fest. Framförallt när man är kompiskär!!!
 
Men innan klockan blir sju och jag ska infinna mig i Trappans entré har jag ca tusen saker att göra, typ fixa med mitt portfolio, digitaliera några skisser på en EX16-logga, skriva några ansökningsmail och skicka ut en poster för feedback. Har lovat mig själv att hinna städa lite här hemma också... Vi får väl se.
 
 
Från en sak till en annan! Den här lilla grejen fick jag i julklapp av mamma. Det är ett överfallslarm som får plats i fickan eller handväskan och är toppen att ha med sig när man går ensam hem från diverse middagar/fester/klubbar. Typ som ikväll för min del.
 
 
Ganska deppigt egentligen att jag och många av mina vänner äger en sån här, som att ansvaret ligger på oss att inte bli överfallna/bortrövade/misshandlade osv osv osv. Hursomhelst en bra idé för att man ska känna sig liiiite lite tryggare. Just den här kommer från UF-företaget Street Safe.
 
 
Stay safe och happy saturday!
#1 / / StreetSafe UF:

Hejsan! Kul att du skriver om våran produkt. Vi är jätte glada för det.

Mvh
Zebastian på StreetSafe UF