Polon och hetsen.

Detta är ju för tillfället världens bästa plagg. Polon alltså. Mysigt och varm och dessutom så hjälper den till att uppfylla den stereotypa bilden av en reklamstudent som jag, i sällskap av många i min klass, ofta uppfyller. Rätt kul tycker jag. Jackan är från H&M men är tyvärr inte ens min utan min mammas. Får alltid så fina komplimanger när jag har den och det är så roligt och säga tack tack det är min mammas hon är cool.
 
 
Hur som helst. Ny vecka nya tag. Förra veckan var så himla hektisk, dagarna tog aldrig slut men jag kan iallfall bocka av ett projekt från listan som vi redovisade i torsdags. Skönt det. Mån-tors den här veckan blir långa 12-timmarsdagar med allt ifrån föreläsningar och seminarier till jobb med min projektgrupp (vi har två nya projekt som i princip måste bli klara nu i veckan) och möten med både MF, EX16 och MARÖ. När det är så här stressigt försöker jag hela tiden påminna mig själv om hur kul jag faktiskt tycker att det är, att jag inte har haft söndagsångest sen jag började på GDK och att varje dag är en dag närme början på en karriär. Inser nu hur pretto det låter, men vad sjutton, det är ju sant.
 
Gasen i botten och allt det där!