Tack för tack för tack för tack.

 
Godmorgon! Här sitter jag i någon slags bakisidyll med tända ljus, matchande frukostporslin, välstädat rum och gårdagens lockar. Igår var jag på tack för tack för tack för tackfest. Efter Nolle-p så är det tradition att ettorna (jag och min klass alltså) styr en förfest för att tacka alla faddrar, fadderiet och festeriet för att de fixat och donat under Nolle-p, sen gör dom detsamma för att tacka oss för att vi fixade en tackfest och sen håller det på sådär tills man inte orkar mer. Mycket märklig och rolig tradition.
 
 
Utanför fönstret regnar det här och jag sitter fortfarande i pjamas, tänker att resten av dagen får fortsätta se ut så med undantag för en innebandymatch (Isak som spelar alltså, inte jag) och en fika hos mormor och morfar. Bra söndag. Imorgon är det söndag igen!
Publicerat i GDK / Vardag
#1 / / Frida:

Fina bilder :)