Lördag.

Igår fyllde pappa år och vi firade honom på kvällen med middag, tårta och presenter. Han fick bland annat duken på bilden av mig, jag köpte helt enkelt bara lite tyg som jag klippte till och fållade. Superenkelt! Idag är hela familjen iväg på min lillebrors innebandymatcher medan jag sitter kvar hemma och pluggar immaterialrätt. Rätt deppigt med tanke på att det har varit blå himmel och strålande sol hela dagen men det är bara att bita ihop. Nästa vecka drar tentaplugget igång på allvar, vi är ett gäng som ska sitta tillsammans och hjälpas åt så det känns skönt. Den 21e är tentan så efter det kan jag pusta ut!
 
Förresten, dåliga nyheter: iPhoto har kraschat så jag kommer inte åt mina bilder. Panik. Ska försöka säkerhetskopiera allt till min externa hårddisk ikväll och sen se om det går att göra något åt. Återkommer med resultat... Håll tummarna!
Publicerat i Vardag