Weekend.

Jag har ju varit sjuk hela veckan så mina planer för helgen var inte direkt storslagna, men titt så bra det blev ändå! Tycker faktiskt väldigt mycket om att inte ha så mycket bestämt utan bara ta det som det kommer, och kommer inget så är det sååå skönt att bara gå hemma för sig själv och pyssla. Såhär blev det:
 
I fredags hade jag bara ett möte vid tolv så jag fick både sovmorgon och tidig helg. På kvällen åkte jag till mamma, åt middag och gjorde fruktsallad som vi åt i soffan till några avsnitt av Suits. Jag har redan sett den senaste säsongen som finns på Netflix men det gör inget, jag har så dåligt minne när det kommer till sånt så det är lika bra att jag ser om. Man kan ju dessutom inte få nog av Harvey och gänget?? Donna alltså, min favvo<3
 
Igårkväll gjorde vi tacos (med perfekt guaca). Tredje gången för mig den här veckan... Det blev en fjärde gång idag, jag åt resterna till lunch. Ännu en grej man inte kan få nog av.
 
Igårkväll var det GDK-förfest på Vattentornet där nya Tryckbar outades! Alltså den lyckan när Kerstin och Sofia kommer inskuttande på rad med åtta andra gröngölingar. Var såhär > < nära på att börja tjuta pga stolt och glad hönsmamma!<333 Efter det drog vi en sväng till Trappan där det var Vårkravall, inte värsta draget direkt men vi fotade en remsa i en fotoautomat, köpte sockervadd och dansade lite innan jag åkte hem vid ett.
 
OM det var skönt att vakna imorse och inte vara bakis... Jag åt långfrukost framför Vasaloppet och sen åkte jag in till Mirum där det var bakluckeloppis, klämde på några fina burkar och en Sarek-vas från Rörstrand innan jag åkte hem igen. Nu står plugg på schemat i några timmar, och imorgon fyller jag år!
Publicerat i Vardag