Sommarens första parkhäng.

Såååå detta hände i söndags! Parkhäng med det här lilla gänget. Julia och Karin har precis kommit hem från en hel säsong i Åre, Kerstin och jag var ju där över nyår men sen dess har vi inte setts. Och Adrian har precis flyttat hemifrån och är vuxnast av oss alla. Knäppt!
 
När det bara var skugga kvar i Vasaparken gick vi till Trädgården och jag drack en välförtjänt öl efter att ha slitit i nya huset hela eftermiddagen. Sååå himla mysigt att träffa det här gänget igen! Alltid så fint och avslappnat, bästa typen av häng alltså.
 
Igår var det måndag och min bästa person fyllde år, nämligen min mamma! Oj så mycket jag älskar henne. Vi sjöng för henne på morgonen och gav lite paket och på kvällen åt vi mat på Butlers uteservering. Mmmm gott. Grattis mamsen<3
Publicerat i Vardag
#1 / / Mami:

Tack älskling, men det var väl du som körde hem från Butlers......? ;-)