Valborg i Linköping.

Här kommer en bildkavalkad från mitt eminenta Valborgsfirande!
 
Jag har inte direkt firat Valborg eftersom att jag har jobbat de senaste åren, men nu var det äntligen dags! Jag och Lina åkte till Linköping för att hänga med Amanda, Micolle och Jenny i Trädgårdsföreningen med en massa av deras kompisar/pojkvänner/syskon osv osv osv + typ tusen andra studenter.
 
Här är Jenny, Micolle och Amanda. Och en rufsig skrattig lycklig version av mig själv i mitten då.
 
Dom här två ska gifta sig snart!!!<3 Lina är uppenbarligen avis.
 
Vi hade på oss ovvarna såklart. GDK represent.
 
Asså det var så peppig och bra stämning, vill bara göra om allt nu på en gång när jag ser dom här bilderna. Och dessa tjejer alltså aaaaah<33333 Tänk om jag hade vetat för ett år sen att jag skulle få lära känna dom.
 
När det började bli kallt gick vi hem till Jenny och vilade/åt pizza/såg på fyrverkerier/hängde i några timmar. Sååå trötta efter en hel dag i en park med tusen människor.
 
När klockan slog elva så var vi på plats på The Crypt där Micolles kompisar i Shitbaby Mammals spelade! Hon har fixat med deras merch också, coolt ju. Spelningen var skitbra och dom var sjukt duktiga och karismatiska.
 
Sen satt vi på uteserveringen en stund (jag glodde mest bort mot korvkiosken) innan jag åkte hem och somnade. Slut på valborg!
Publicerat i Vardag